TAKİP

12 Mart 2018 Pazartesi

Ağla Yürek Sözleri - Nesrin Kopuz zc



Ağla Yürek Sözleri - Nesrin Kopuz

Hani ben tektum
Neden birakup gittun

Hani senun içun
Bir ilktum
oyy oyy
Sözlerun nerde
Ellerun kimde
Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Hani ben tektum
Neden birakup gittun

Hani senun içun
Bir ilktum
oyy oyy
Sözlerun nerde
Ellerun kimde
Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Ağla yürek ağla
İster karalar bağla

Gitti sevduğum dönmez daha
oyy oyy

Sözlerun nerde
Ellerun kimde
Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Ağla yürek ağla
İster karalar bağla

Gitti sevduğum dönmez daha
oyy oyy

Sözlerun nerde
Ellerun kimde
Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Hani ben tektum
Neden birakup gittun
Hani senun içun
Bir ilktum
oyy oyy

Sözlerun nerde
Ellerun kimde
Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Ağla yürek ağla
İster karalar bağla

Gitti sevduğum dönmez daha
oyy oyy

Sözlerun nerde
Ellerun kimde
Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Gözlerun kime bakar şimdi
Doğru söyle

Gözlerum seni arayi
Nerdesun nerde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder