TAKİP

25 Eylül 2017 Pazartesi

AKINANLATAMIYORUM ŞARKI SÖZLERİ

https://www.facebook.com/sahnerepertuar1971/


WWW.SAHNEREPERTUAR.COM

GÜNCEL REPERTUAR DEFTERİ  ÖZENLE HAZIRLANMIŞ

HALK MÜZİĞİ OYUN HAVALARI  GENELPİYASA ARABESK  VE 

SANAT MÜZİĞİ OLARAK SINIFLANDIRILMIŞTIR...

KİŞİYE ÖZEL HAZIRLANIR   EKLEME YAPILABİLİR..

BİLGİ VE SİPARİŞ İÇİN ,,,,

   0539 706 09 91    ZAFER  CEYLAN

Akın – Anlatamıyorum Sözleri

Hayat, bazen koskoca bir yalan
Canından bezerdi insan
Tutamaz kendini dilinden
Koparda gider en sevdiğin her anından,
Anlatamıyorum Kimseye derdimi
Dayanamıyorum, dayanamıyorum
Kaçarken her zerresinden aşkın
Hep sende takılıyorum,
Anlatamıyorum Kimseye derdimi
Dayanamıyorum, dayanamıyorum
Kaçarken her zerresinden aşkın
Hep sende takılıyorum,
Zaman, unutulamayandan kalan
Ne varsa kaçar ya insan
tutamaz kendini canından koparda gider
En sevdiği hayatından,
Anlatamıyorum Kimseye derdimi
Dayanamıyorum, dayanamıyorum
Kaçarken her zerresinden aşkın
Hep sende takılıyorum,
Anlatamıyorum Kimseye derdimi
Dayanamıyorum, dayanamıyorum
Kaçarken her zerresinden aşkın
Hep sende takılıyorum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder