TAKİP

24 Eylül 2017 Pazar

GÖKHAN DOGANAY BELALIM ŞARKI SÖZLERİ ZC




https://www.facebook.com/sahnerepertuar1971/
GÜNCEL REPERTUAR DEFTERİ  ÖZENLE HAZIRLANMIŞ
HALK MÜZİĞİ OYUN HAVALARI  GENELPİYASA ARABESK  VE 
SANAT MÜZİĞİ OLARAK SINIFLANDIRILMIŞTIR...
KİŞİYE ÖZEL HAZIRLANIR   EKLEME YAPILABİLİR..
BİLGİ VE SİPARİŞ İÇİN ,,,,

   0539 706 09 91    ZAFER  CEYLAN
BELALIM 
Gidişin perişan etti anam ağladı
Gözümden yaş eksilmedi her gün çağladı
Allah'ın verdiği sabır bitti kalmadı
Neredesin hasretini çektiğim yarim
Neredesin özlemini çektiğim yarim

Oy belalım sevabım günahım
Denedim olmadı bir başıma yapamadım
Denedim ama olmadı bir başıma yatamadım

Gözlerine esir düştüm sana mahkumum
Hiçbir derde benzemiyor senin yokluğun
Kollarında ölmek olsun en son umudum
Neredesin hasretini çektiğim yarim
Neredesin özlemini çektiğim yarim

Oy belalım sevabım günahım
Denedim olmadı bir başıma yapamadım
Denedim ama olmadı bir başıma yatamadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder