TAKİP

24 Eylül 2017 Pazar

GÖKHAN DOGANAY HABERİN OLSUN ŞARKI SÖZLERİ ZC





https://www.facebook.com/sahnerepertuar1971/
GÜNCEL REPERTUAR DEFTERİ  ÖZENLE HAZIRLANMIŞ
HALK MÜZİĞİ OYUN HAVALARI  GENELPİYASA ARABESK  VE 
SANAT MÜZİĞİ OLARAK SINIFLANDIRILMIŞTIR...
KİŞİYE ÖZEL HAZIRLANIR   EKLEME YAPILABİLİR..
BİLGİ VE SİPARİŞ İÇİN ,,,,

   0539 706 09 91    ZAFER  CEYLAN
HABERİN OLSUN
Bu kafayla düştüm yine zalım aklıma
Eyvah bizim doslarımın eyvah halına
Bir oluru varsa söyle ALLAH aşkına

Kurtar beni bu kafanın çılgınlığına
El bizim derdim kederim ver benim olsun
Çekmezsem kahrımı gözüm kör olsun
Bela ise gelsin kralı karşımda dursun

Ölümüne seviyorum Haberin Olsun
Alışmak kolay olsa da seni unutsam
Gördüğüm dostlarımıza adres sormasam
Dayanılmaz bu derdime nasıl dayanam
Aklımı başından aldın yarr beni

El bizim derdim kederim ver benim olsun
Çekmezsem kahrımı gözüm kör olsun
Bela ise gelsin kralı karşımda dursun
Ölümüne seviyorum Haberin Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder