TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

EBRU GÜNDEŞ Annem İçin şarkı sözleri ZC

 

Sen varken bir anlam vardı
Sen varken yaşama hevesim vardıSen gittin gideliBıraktım herşeyimi dön annem
Sen gittin gideliBıraktım herşeyimi dön annem
Annem içinOnun için bu şarkıDinle anne ağla anne seviyorum
Sende söyleHerkes duysun anneBen çalayım sende oku söyle anne
Annem için onun için bu şarkı dinle annemAğla anne seviyorum sen de söyleHerkeds duysun anneBen çalayım sende oku söyle anne
Sen varken bir huzur vardıSen varken neşe vardıSen gittin gideliBıraktım herşeyi dön annemSen gittin gideliBıraktım herşeyimi dön annem
Annem içinOnun için bu şarkıDinle anne ağla anne seviyorum
Sen de söyleHerkes duysun anneBen çalayım sende oku söyle anne
Annem için onun için bu şarkı dinle anneAğla anne seviyorumSen de söyle herkes duysun anneBen çalayım sen de oku söyle anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder