TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

sibel can Kime Ne şarkı sözleri zc


Kime ne-e
Kime ne, kime ne
Gözlerinden sel gibi yaş olup akıyorsaGitmek istiyorsan kime neGecemden yıldız gibi meçhule kayıyorsanKaderini çizdiysen kime ne
Basarım ben bağrıma koca koca taşlarıHıçkırarak ağlarım kime neEn acı zehirlerle sararım ben yaramıAvuturum gönlümü kime ne
Umrunda mı ki dünyanın umrunda mı ki kimseninVarmışım yokmuşum ben kime neUmrunda mı ki dünyanın umrunda mı ki kimseninBu benim kaderimdir kime ne
Kime ne, kime ne
Gidene kal denilmezGönül bu doymak bilmezAçmışım tokmuşum ben kime neSevilmemiş sevmişim bir gönle girmemişimSevilmek zorla olmaz kime ne
Basarım ben bağrıma sabır denen taşlarıAnılarla yaşarım kime neEn acı zehirlerle sararım ben yaramı sustururum gönlümü kime ne
Umrunda mı ki dünyanın umrunda mı ki kimseninVarmışım yokmuşum ben kime neUmrunda mı ki dünyanın umrunda mı ki kimseninBu benim kaderimdir kime ne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder