TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses Şarkılar Senin İçin şarkı sözleri zc

 

Şarkılar senin için, türküler senin içinBilmem başka ne yapsam, sevgilim senin içinGönlümü mabed yapsan, saçına güller taksanAz gelir anlatmaya, bendeki aşkın içinSen benim kanadımsın, tutunacak dalımsınYaşamak neye yarar, yanımda olmamışsınBakınca yollarına kaybolup gidiyorumHayat seninle güzel, gerçek bu biliyorum
Ben sana sevdalıyım, hem gönülden bağlıyımİstemem başkasını, hep senle olmalıyımUzanınca ellerin ellerimi tutmalıGözlerim bir tek senin gözlerine bakmalıBakınca gözlerine kaybolup gidiyorumHayat seninle güzel, gerçek bu biliyorum
Hayatım senin için, tüm sevgim senin içinEn büyük mutluluksun sevgilim benim içinDünyalara değişmem saçının bir teliniKimseler dolduramaz kalbimdeki yeriniSen benim kanadımsın, tutunacak dalımsınYaşamak neye yarar, yanımda olmamışsınBakınca yollarına kaybolup gidiyorumHayat seninle güzel, gerçek bu biliyorum
Ben sana sevdalıyım, hem gönülden bağlıyımİstemem başkasını, hep senle olmalıyımUzanınca ellerin ellerimi tutmalıGözlerim bir tek senin gözlerine bakmalıBakınca gözlerine kaybolup gidiyorumHayat seninle güzel, gerçek bu biliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder