TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

KİBARİYE GÜLÜ SOLDURMAM ŞARKI SÖZLERİ ZC


Dikeni batsa da çok kez elimeUğrunda akacak kanı durdurmaKoyamam kimseyi bil ki yerineYüreğimde açan gülü soldurmam
Koyamam kimseyi bil ki yerineYüreğimde açan gülü soldurmam
Bendeki mevsimler sana hep baharÜstüne titredim sonsuza kadarGelmesin istedim teline zararYüreğimde açmış gülü soldurmam
Bendeki mevsimler sana hep baharÜstüne titredim sonsuza kadarGelmesin istedim tenine zararYüreğimde açmış gülü soldurmam
Bazen yağmurdur gözyaşım sanaBazen güneştir şu aşkım sanaElbette bakması çok zordur amaYüreğimde açan gülü soldurmam
Elbette bakması çok zordur amaYüreğimde açan gülü soldurmam
Bendeki mevsimler sana hep baharÜstüne titredim sonsuza kadarGelmesin istedim tenine zararYüreğimde açmış gülü soldurmam
Bendeki mevsimler sana hep baharÜstüne titredim sonsuza kadarGelmesin istedim tenine zararYüreğimde açmış gülü soldurmamYüreğimde açmış gülü soldurmamYüreğimde açan gülü soldurmam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder