TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses Esrarlı Gözler şarkı sözleri zc


Bir içten bakışına delice tutulmuşumEsrarlı gözlerine gönülden vurulmuşumZaman geçmek bilmiyor seni görmediğim anDünyam cennet oluyor benim olduğun zamanSevgini yıllar boyunca yaşayacağım inanAşkını ömür boyunca saklayacağım inan
Aşkımın hatırası istiyorum bitmesinAşkımın hatırası istiyorum bitmesinÖmrümün o gecesi hayalimden gitmesinHayalimden gitmesinHayalimden gitmesin
Sıcak bir bakışına neler vermezdim ki benMutluluğun önünde dize gelmedim mi benAşkı hem de neşeyi tattırmıştın sen banaMutsuz bir insandım ben mutluluk verdin banaZaman geçmek bilmiyor seni görmediğim anDünyam cennet oluyor benim olduğun zaman
Aşkımın hatırası istiyorum bitmesinAşkımın hatırası istiyorum bitmesinÖmrümün o gecesi hayalimden gitmesinHayalimden gitmesinHayalimden gitmesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder