TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

MÜSLÜM GÜRSES O SEN DEGİLSİN SÖZLERİ ZC


Git benden uzak dur anma ismimiSen artık gözümde o sen değilsinGit benden uzak dur anma ismimiSen artık gözümde o sen değilsinUnut hatıramı yırt at resmimiSen artık gözümde o sen değilsinUnut hatıramı yırt at resmimiSen artık gözümde o sen değilsin
Sana gönül veren iflah olmamışSöyle seni sevip kim ağlamamışSana gönül veren iflah olmamışSöyle seni sevip kim ağlamamışGünah defterinde boş yer kalmamışCanımı verdiğim o sen değilsinO benim sevdiğim o sen değilsinGünah defterinde boş yer kalmamışO benim sevdiğim o sen değilsinCanımı verdiğim o sen değilsin
Aşk'ı kadehlerde arar olmuşsunBu daldan o dala konar olmuşsunAşk'ı kadehlerde arar olmuşsunBu daldan o dala konar olmuşsunSen kendine bile zarar olmuşsunSen artık gözümde o sen değilsinSen kendine bile zarar olmuşsunO benim sevdiğim o sen değilsin
Sana gönül veren iflah olmamışSöyle seni sevip kim ağlamamışSana gönül veren iflah olmamışSöyle seni sevip kim ağlamamışGönül defterinde boş yer kalmamışCanımı verdiğim o sen değilsinO benim sevdiğim o sen değilsin
Günah defterinde boş yer kalmamışO benim sevdiğim o sen değilsinCanımı verdiğim o sen değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder