TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses Senin Kadar Hiç Kimseyi Sevmedim şarkı sözleri zc

 Hava çok yağmurlu duraklar sessiz

İnsanlar nerede ben varım sensizNereye kayboldun benden habersizGidecek bir neden göremiyorumAyrılığa bir neden bulamıyorum
Aylar oldu yıllar oldu gelmedinSenin kadar hiç kimseyi sevmedimBir gün olsun kıymetimi bilmedinAh özledim
Aylar oldu yıllar oldu gelmedinSenin kadar hiç kimseyi sevmedimBir gün olsun kıymetimi bilmedinAh özledim
Gülmedi şu bahtım her gün ağladımSöyle de bileyim sana ne yaptımİçimde sönmeyen ateş bıraktınGidecek bir sebep bulamıyorumAyrılığa bir sebep bulamıyorum
Aylar oldu yıllar oldu gelmedinSenin kadar hiç kimseyi sevmedimBir gün olsun kıymetimi bilmedinAh özledim
Aylar oldu yıllar oldu gelmedinSenin kadar hiç kimseyi sevmedimBir gün olsun kıymetimi bilmedinAh özledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder