TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

MÜSLÜM GÜRSES Seni Yazdım şarkı sözleri ZC

 


Solmadan gel artık aşkımın gülüOlsa da konuşsa kalbimin diliKüçücük dünyamda bir bilsem seniGörünmez yazıyla yazdım kalbime
Solmadan gel artık aşkımın gülüOlsa da konuşsa kalbimin diliKüçücük dünyamda bir bilsem seniGörünmez yazıyla yazdım kalbime
Böyle bir aşk görülmemiş dünyadaNe geçmişte ne de bundan sonra daArasalar bulamazlar rüyadaGöremezler seni yazdım kalbime
Nasıl sevgiliymiş görün de bakınSevgilim seninle buluşmam yakınUnuttum desem de inanma sakınAnılarla yazdım seni kalbime
Nasıl sevgiliymiş görün de bakınSevgilim seninle buluşmam yakınUnuttum desem de inanma sakınAnılarla yazdım seni kalbime
Böyle bir aşk görülmemiş dünyadaNe geçmişte ne de bundan sonra daArasalar bulamazlar rüyadaGöremezler seni yazdım kalbime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder