TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

MÜSLÜM GÜRSES Unutamadım şarkı sözleri ZC


Kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümdeBir türlü kendimi avutamadımKaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümdeBir türlü kendimi avutamadımKaç gece ağladım böyle gizliceNe yaptımsa seni unutamadımKaç gece ağladım böyle gizliceNe yaptımsa seni unutamadım
Kim bilir kimler var şimdi kalbindeSen beni unuttun çoktan belki deBen hala yaşarım eski günlerdeHer şeyde sen varsın unutamadımHer şeyde sen varsın unutamadım
Her sevgi zamanla bitermiş derlerBenimki bitmedi anlayamadımHer sevgi zamanla bitermiş derlerBenimki bitmedi anlayamadımBu aşktan hayır yok unut dedilerNe yaptımsa seni unutamadımNe yaptımsa seni unutamadım
Kim bilir kimler var şimdi kalbindeSen beni unuttun çoktan belki deBen hala yaşarım eski günlerdeHer şeyde sen varsın unutamadımHer şeyde sen varsın unutamadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder