TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses Küllü Harap şarkı sözleri zc

 

Dertlerimi gizliyorken, kalpte duygu besliyorkenBiraz huzur istiyorken, külli harap oldum ya RabBiraz huzur istiyorken, külli harap oldum ya Rab
Ne umut var, ne amacımNe seven var, ne duacımNe umut var, ne amacımNe seven var, ne duacım
Doldu taştı benim acımKülli harap oldum ya RabDoldu taştı benim acımKülli harap oldum ya Rab
Kimin ahı kaldı bilmemGönlüm mahrum oldu birdenKurtar beni bu halimdenKüllü harap oldum ya RabKurtar beni bu halimdenKüllü harap oldum ya Rab
Ömür bitti duygum harapAşkım bitti kalbim harapÖmür bitti duygum harapAşkım bitti kalbim harap
Bahtım küstü dünyam harapKüllü harap oldum ya RabBahtım küstü dünyam harapKüllü harap oldum ya Rab
Dertlerimi gizliyorkenKalpte duygu besliyorkenBiraz huzur istiyorkenKüllü harap oldum ya Rab, ya Rab

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder