TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

semicenk Yana Yana şarkı sözleri zc


Yana yana sevdik bazen çok kez unutulupGidenin ardından hep kahrolan bi' kulVarsa sözüme güven, beni anla n'olurBozuksa ruhun zaten bana yazık olur
Yana yana sevdik bazen çok kez unutulupGidenin ardından hep kahrolan bi' kulVarsa sözüme güven, beni anla n'olurBozuksa ruhun zaten bana yazık olur, yazık olur
Bir gün gelecek her yüzü göreceksinTattığın her sözün ve her günün boşa geçti öğreneceksinYine aynı yerde kalıp, gidersen yarım kalırDüştüğü yerden kalkıp yeniden yazılan kaderine güleceksin, ooh
Zaman hiç vermedi amanGeçiyor tüm teselliler yalanBen büyütmek istesem de onlar küçük kalmak ister gözümdeİmdat (bi' ihtimal daha)Gel beni kurtar (benden bu kadar)Zor olsa da şartlarSabrım gerilir patlar bir anda
Yana yana sevdik bazen çok kez unutulupGidenin ardından hep kahrolan bi' kulVarsa sözüme güven, beni anla n'olurBozuksa ruhun zaten bana yazık olur
Yana yana sevdik bazen çok kez unutulupGidenin ardından hep kahrolan bi' kulVarsa sözüme güven, beni anla n'olurBozuksa ruhun zaten bana yazık olur, yazık olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder