TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses Konuşsana Bir Tanem şarkı sözleri zc


Konuşsana bir tanemNeden hep susuyorsunSusmak neyi hallederNeden anlatmıyorsun
Konuşsana bir tanemNeden hep susuyorsunSusmak neyi hallederNeden anlatmıyorsunSusmak neyi hallederNeden anlatmıyorsun
Gizleme ne olursun saklama hisleriniSen de bana aşıksın hem de deliler gibiGizleme ne olursun saklama hisleriniSen de bana aşıksın hem de deliler gibiSen de bana aşıksın hem de deliler gibi
Neden suskun gözlerinNeden mahsun bakıyorGözlerin gözlerimdenSanki bir şey saklıyor
Neden suskun gözlerinNeden mahsun bakıyorGözlerin gözlerimdenSanki bir şey saklıyorGözlerin gözlerimdenSanki bir şey saklıyor
Gizleme ne olursunSaklama hisleriniSen de bana aşıksınHem de deliler gibi
Gizleme ne olursunSaklama hisleriniSen de bana aşıksınHem de deliler gibiSen de bana aşıksınHem de deliler gibi
Neden suskun gözlerinNeden mahsun bakıyorGözlerin gözlerimdenSanki bir şey saklıyorSanki bir şey saklıyor
Gizleme ne olursunSaklama hisleriniSen de bana aşıksınHem de deliler gibiHem de deliler gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder