TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

MÜSLÜM GÜRSES Seni Nasıl Özledim şarkı sözleri ZC


Seni nasıl özledimBilemez bilemez bilemezsinSeni nasıl özledimBilemez bilemez bilemezsin
Yanıyor kalbim kalbim benimSönmüyor sönmüyor söndüremezsinYanıyor kalbim kalbim benimSönmüyor sönmüyor söndüremezsin
Sana olan aşkımı imkanı yok bilemez bilemezsinSana olan aşkımı göremez göremez göremezsinNiye bu sözlerimi dinlemez dinlemez dinlemezsinNiye bu sözlerimi dinlemez dinlemez dinlemezsin
Belki beni anarsınBelki de hiç anmazsınBelki beni anarsınBelki de hiç anmazsın
Çok toysun sen sevgilimBeni beni anlayamazsınÇok toysun sen sevgilimBeni beni anlayamazsın
Neden böyle bu kadarYaramaz yaramaz yaramazsınNeden böyle bu kadarYaramaz yaramaz yaramazsın
Bir gün beni düşünürAramaz aramaz aramazsınBir gün beni düşünürAramaz aramaz aramazsın
Başımı alıp gidersemBulamaz bulamaz bulamazsınBaşımı alıp gidersemBulamaz bulamaz bulamazsın
Bir kalpsize düşersenKıymetimi anlarsınBir kalpsize düşersenKıymetimi anlarsın
Belki beni anarsınBelki de hiç anmazsınBelki beni anarsınBelki de hiç anmazsın
Çok toysun sen sevgilimBeni beni anlayamazsınVefa ciksin sen tatlimBeni beni anlayamazsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder