TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

KİBARİYE ECEL OLSUN ŞARKI SÖZLERİ ZC


Kapansın yollarım sensiz gidersemSon gülüşüm olsun sensiz gülersemKahrolayım senden başka seversemEcel olsun bana senden başkası
Kahrolayım senden başka seversemHaram olsun bana senden başkası
İlk ve son sevgilim gerçek aşkımsınBugünüm yarınım derdim kahrımsınİlk ve son sevgilim gerçek aşkımsınBugünüm yarınım derdim kahrımsın
Değişmez kaderim alın yazımsınEcel olsun bana senden başkasıDeğişmez kaderim alın yazımsınHaram olsun bana senden başkası
Kör olsun gözlerim ele bakarsamSensiz olan bir tek hayal kurarsamÖlümsüz aşkını hiçe sayarsamEcel olsun bana senden başkası
Ölümsüz aşkını hiçe sayarsamHaram olsun bana senden başkası
İlk ve son sevgilim gerçek aşkımsınBugünüm yarınım derdim kahrımsınİlk ve son sevgilim gerçek aşkımsınBugünüm yarınım derdim kahrımsın
Değişmez kaderim alın yazımsınHaram olsun bana senden başkasıDeğişmez kaderim alın yazımsınHaram olsun bana senden başkası
Değişmez kaderim alın yazımsınEcel olsun bana senden başkası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder