TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

MÜSLÜM GÜRSES aklı Yok şarkı sözleri ZC

Gönlüm bir sevdanın peşine düşmüş

Aklı yok fikri yok, deli misaliGönlüm bir sevdanın peşine düşmüşAklı yok fikri yok, deli misaliBenliğimse, hayat seline düşmüşHep böyle yıllardır ömrümün haliBenliğimse, hayat seline düşmüşHep böyle yıllardır ömrümün hali
Saçlarım çileden ağarıvermişMutluluk güneşim kararıvermişBaktımda ömrümün hazanı gelmişBir varmış bir yokmuş oldum sonumdaBaktımda ömrümün hazanı gelmişBir varmış bir yokmuş oldum sonumda
Bir yanda sevdalar, bir yanda hayatUyuyabilirsen uykulara yatBir yanda sevdalar, bir yanda hayatUyuyabilirsen uykulara yatBilmem kimdeydi suç, kimde kabahatO yana bu yana gitmekten bıktımBilmem kimdeydi suç, kimde kabahatO yana bu yana gitmekten bıktım
Saçlarım çileden ağarıvermişMutluluk güneşim kararıvermişBaktımda ömrümün hazanı gelmişBir varmış bir yokmuş oldum sonumdaBaktımda ömrümün hazanı gelmişBir varmış bir yokmuş oldum sonumda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder