TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses İtirazım Var şarkı sözleri zc


İtirazım var bu zalim kadereİtirazım var bu sonsuz kedereFeleğin cilvesine hayatın sillesineDertlerin cümlesine itirazım var
Hayatın en başında felek karşımızda mı kaldıYaşamın kıyısından ömür zaten çok yol aldıElimde bir kalem bir kağıt kimi zamansa hüznümDünyaysa çelme taktı düştük bazen hep penaltıBir istediğim bir istemediğim günlerHayır beklediğim kendini iteklediğimVe yere düşünce teklediğimSırlarım gecemde gizlidir güneşten sakladımBazen umutlar da söner ayışığından aldığımYüreksiz olan zevksiz gelip geçer her mevsimKabartma fazla nefsin yürekli olan sevsinKaranlık odam sessiz düşüncem pek bi keyifsizHaksızlık damarlarımda gezenlerdir en renksizHançeri var hayatın hayata sırtımız dönükBir mazeretim yok benim yolun sonu zaten ölümİstediğin kadar bağır kimse duymaz son sözünAdaletiyse bu dünyanın itirazım var gülüm
Yarım kalan sevgiye şu emanet gülmeyeYaşamadan ölmeye itirazım var
Kapanmış yolların hanında bekleyen yolcuyuzUmutla yolun en sonunda duvar hariç komşuyuzBir yalan bin yılandan beter binbir yalancı heryerlerdePeşinde milyon keder repler yetmez çare derdeİsyanım hem sözlerim hem gözlerim hem özümdeÖzlediğim birçok şeyde var hiçbiri yok yerindeİstediklerinle yapamadıkların hep aynı mıBilmem ben ama hep aynı yerde bekliyorum yarını
Ben hep yenilmeye mahkum muyumBen hep ezilmeye mecbur muyumİtirazım var bu yalan dolana benim şu dertlere ne borcum var kiTuttu yakamı bırakmıyor benim mutlulukla ne zorum var kiBana cehennemi aratmıyor bana cehennemi aratmıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder