TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses yıkıldım sevgilim şarkı sözleri zc

 

Senden ayrılınca çok çektim desemAnlatsam halimi inanır mısın?Senin sevdan beni perişan ettiYıkıldım sevgilim kaldırır mısın?Yıkıldım sevgilim inanır mısın?Yıkıldım sevgilim inanır mısın?
Tekrar sana dönsem, sevgilim desemKüllenmiş ateşi yandırır mısın?Tekrar sana dönsem, sevgilim desemKüllenmiş ateşi yandırır mısın?Yoksa yine beni kandırır mısın?Yıkıldım sevgilim inanır mısın?Yıkıldım sevgilim inanır mısın?Yıkıldım sevgilim kaldırır mısın?
Aman aman, aman, aman, amanAman aman, aman, aman amanAh aman, ah aman, aman
Aşkınla yaşadım sen yokken desemKalbinde yerimi ayırır mısın?Sensizlik çekilmez azaptır desemYıkıldım sevgilim inanır mısın?Yıkıldım sevgilim kaldırır mısın?Yıkıldım sevgilim inanır mısın?
Tekrar sana dönsem, sevgilim desemKüllenmiş ateşi yandırır mısın?Tekrar sana dönsem, sevgilim desemKüllenmiş ateşi yandırır mısın?Yoksa yine beni kandırır mısın?Yıkıldım sevgilim, kaldırır mısın?Yıkıldım sevgilim, inanır mısın?Yıkıldım sevgilim, inanır mısın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder