TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

Müslüm Gürses Usandım şarkı sözleri zc


Bıktım artık her gün çile çekmektenHayattan usandım, candan usandımBana yalnız acı ızdırap verenSevgiden usandım, candan usandımSevgiden usandım, candan usandım
Ben miyim dünyanın en şanssız kuluHangi yola girsem ızdırap doluTanrım bu dünyada mutluluk yok muÇileden usandım, dertten usandım
Ben miyim dünyanın en şanssız kuluHangi yola girsem ızdırap doluTanrım bu dünyada mutluluk yok muÇileden usandım, dertten usandım
Hep can bildiklerim bahtıma vuranGönlümü dertlerden dertlere salanYüzünün ardında zulüm saklayanDostlardan usandım, yardan usandımDostlardan usandım, yardan usandım
Ben miyim dünyanın en şanssız kuluHangi yola girsem ızdırap doluTanrım bu dünyada mutluluk yok muÇileden usandım, dertten usandım
Ben miyim dünyanın en şanssız kuluHangi yola girsem ızdırap doluTanrım bu dünyada mutluluk yok muÇileden usandım, dertten usandım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder