TAKİP

29 Eylül 2023 Cuma

müslüm gürses Gitti şarkı sözleri zc

 

İçimde özlemi bitmeden dahaGönlümü kedere bırakıp gittiİçimde özlemi bitmeden dahaGönlümü kedere bırakıp gittiNe hoşçakal dedi, ne de elvedaYabancılar gibi bırakıp gittiBırakıp gitti, bırakıp gitti
Gitmeseydi onun kulu olurdumÇiğneyip geçtiği yolu olurdumBir ömür aşkıyla dolu olurdumNe yazık bunları bilmeden gittiBilmeden gitti, bilmeden gitti(Gitmeseydi onun kulu olurdum)(Çiğneyip geçtiği yolu olurdum)(Bir ömür aşkıyla dolu olurdum)(Ne yazık bunları bilmeden gitti)(Bilmeden gitti, bilmeden gitti)
Şimdi mevsim hazan gönül evimdeHıçkırığa döndü adı dilimdeŞimdi mevsim hazan gönül evimdeHıçkırığa döndü adı dilimdeGelirmi gelmezmi günün birindeCevapsız sorular bırakıp gittiBırakıp gitti, bırakıp gitti
Gitmeseydi onun kulu olurdumÇiğneyip geçtiği yolu olurdumBir ömür aşkıyla dolu olurdumNe yazık bunları bilmeden gittiBilmeden gitti, bilmeden gitti(Gitmeseydi onun) kulu olurdum(Çiğneyip geçtiği) yolu olurdum(Bir ömür aşkıyla dolu olurdum)Ne yazık bunları bilmeden gitti (Bilmeden gitti)Bilmeden gitti, bilmeden gitti (Bilmeden gitti, bilmeden gitti)
Gitmeseydi onun kulu olurdumÇiğneyip geçtiği yolu olurdumBir ömür aşkıyla dolu olurdumNe yazık bunları bilmeden gittiBilmeden gitti, bilmeden gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder